Конспекти уроків

 На протязі всієї педагогічої діяльності  пам’ятаю дві істинитреба досконало знати свій предмет і вміти подати його. Цьому допомагає самоосвіта і курсова перепідготовка, які допомагають тримати тісний зв'язок із сучасністю.
У міжатестаційний період, за зразком викладачів-практиків, які читали лекції на курсах, виконала розробки тематичних уроків:


  Урок-Віночок

   
 Урок-Вишивка
                                                          
Вишневий урок

      
Трояндовий урок

Щорічно проводжу відкриті уроки, відвідую уроки колег з метою порівняння та здобуття нових знань.
Останній відкритий урок був проведений з української мови в 11-Б класі за темою:

«Інтонування речень з прямою мовою, при
діалозі, цитуванні»

Слідкую за новинами, які публікуються у фахових виданнях. Наприклад, вивчила методичні положення про інтегровані уроки рідної мови і мовлення,проведених під час експериментального навчання у ЗНЗ №28 м.Житомира, деякі елементи впроваджувала на своїх уроках.
Маючи великий досвід виконуючої обов’язки керівника предметно-методичної комісії вчителів-філологів, виходячи із необхідності вчити учнів глибоко й повнокровно сприймати та аналізувати художній твір, розуміти внутрішній світ персонажів, підготувала методичні рекомендації :
1) "Опорні схеми для аналізу літературних творів."
2) "Науково-теоретична підготовка вчителя."
3) "Бесіда на уроках української мови."
Беру активну участь у засіданнях предметно-методичної комісії, у обговоренні питань, які виносяться на розгляд. На попередньому засіданні ділилися досвідом

Як підготуватися до сучасного уроку

На засідання педагогічних рад готувала виступи:
1.Про критерії оцінювання учнівських знань з української мови та літератури.
2.Усвідомлення здобутих знань у процесі практичної роботи, удосконалення загально-пізнавальних і творчих умінь з теми.
Завжди пам’ятаю, що розвиток національної школи відбувається, а тому завжди знаходяться не пройдені місця, які варто переглядати. 

Немає коментарів:

Дописати коментар